網頁

2011年6月20日 星期一

619釣魚深究訓練班


釣點:西水
艇友: sam, 居士, 同我
漁餌: 花蝦
今晚三位出唔到南油的師兄手瘾毒發, 正所謂出外靠朋友在好友幫忙下, 決定來一個南油釣具試驗班.

是晚由釣陀傳達回來之信息發現水流好急. 到達多個排位魚絲都超過咗二十度, 可喜的是魚餌有消耗. 而當去到避流位之時, 魚餌一路係水里自由暢泳, 望見佢又真係幾開心. 不可不否定有時候釣魚係需要有天時地利, 不過遇上這種時候就可以好好考驗大家釣魚技術, 如想考驗自己不妨一試.

是次之高潮係 Sam兄之南油Jigging竿被強暴當時離岸不出3, 忽然間(2秒之間)魚絲由艇頭走向艇尾, 想還擊都無機會俾魚拉爆子絲, 相信有師兄會知道那一條是係甚麼魚.

何解為釣魚深究訓練班? 因艇家,我只是係到望, 然後甚麼都不用做落絲釣魚. 最好係可以學習, 當拉中地球如何用工具解回來. 或者可能係我鄉客仔, 未見過大場面但有艇家一路教一路釣, 我係第一次親身經歷. 而且所學所受真係對我今後有莫大幫助.

沒有留言:

張貼留言