網頁

2011年6月20日 星期一

620再上華德艇同細鱗說, "黯然"要轉名叫"紅鱸然"

日期:  620
釣點:  9號碼頭一帶
艇家:619釣魚深究訓練班的大佬- 華德法師
釣具:清一式都係手絲
釣友: 新釣友呀麒(Jason), , Ken(梁友), 烈哥, (紅鱸)然兄, 同小弟維京
放生:  拉唔上艇條魚 細鱗.
上完619釣魚深究訓練班, 居士直上澳頭聖地釣鱲, Sam兄就應該要回歸公司. 我呢? 最近好清閒係到修煉釣魚深究訓練班之技巧.
呀然真係唔話得係好朋友, 知道我係到修煉釣魚深究技巧.  佢第一時間話深究不如實訓, 而且已經安排烈哥同呀Ken落艇, 大哥有好釣友落艇甚麼都不用說馬上準備出發.
去到碼頭見到新釣友呀麒同呀, 一定要吹返二句唄.  Ken佬唔知甚麼事一路係到用電話見到烈哥人齊不過有時間, 佢就馬上去咗買水, 烈哥真係唔話得, 到咗先唔洗我哋等要讚今日, 又係辛苦呀先出錢出力同安排沙蝦釣餌.
跟住去到個位華德同呀然都, 碼頭落艇好鬼濕滑大家小心d. 我哋一個一個落到艇由華德安排位置, 出發時有一小意外, 有位同好係岸上之魚絲, 不知如何鈎在華德艇上. 我見到馬上通知佢, 雖然華德馬上停機可惜同好之魚組已斷. 佢馬上向同好說對不起同行禮, 真係不只一次而係幾次, 岸上之同好雖然很唔開心, 但也很客氣地回禮. 同昨晚上釣魚深究訓練班我所見岸上鈎絲那一位真係相反, 佢只係魚絲鈎魚絲就發火同無禮要艇上放絲俾佢, 最後我連鈎組都要俾佢, 拉上艇又要解絲又要再用新釣組. 所以, 我要係到向今次岸上之同好行過禮, 你係一位好有禮之釣友!
去到釣位又見到朋友艇已經係到.  原來朋友艇有好朋友來訪, 所以我哋好明白去遠d.  好在d魚係個大海里游來游去, 大把地方你去釣, 唔一定時常係同一位釣魚而且,今日同艇友係唔怕打龜人仕, 所以呀決定由華德去走位.
是日釣點天氣有雲水清可望到一二米深水里情況. 去到落餌烈哥開始發功, 真係功力深厚小弟又係到學咗二吓功夫. 華德發現咗我釣組不對, 叫我換釣組我又真係唔多聽話. 等一等先啦唔該, 我正係到學嘢嗎! 其實係又想佢過教我多d釣魚技巧. 望向呀Ken, 哦對不起你啦我昨晚打咗龜, 你坐係我旁邊就好難有運行呀然, 突然心血來潮面部表情告訴我, 下次你記得再來食我一定扯你上來. 明白啦! 到呀, 新來訪釣場一時間未能把握, 可能要d時間去了解同適認環境, 環境同時間一路係到改, 就算釣咗幾年都一樣, 下次就可能好d.

講講吓嘢, 華德發功唔好講笑呀! 華德講烈哥攞撈基手法一流, 上來是火點唄唔係……, 就係呢一點讓各位釣友加深了解我短暫失憶証之情況, 多謝各位釣友一路提醒我佢係牙, 這條才是火點又要感謝華德, 一路提點小弟釣魚技巧同魚種同另外一些水上家方式. 華德又發功一路上, 不過我哋一樣有得上有斤頭,磅頭, 也有兩頭.
真係唔知時間又到轉位之時候, 去到新位見佢烈哥條絲一吓就斷, Oh打大脾時間到! 華德係最明白我哋想如何, 等我哋大家有機會再試. 試吓試吓大家又發功, 之後就係冷清清. 大家開始有講有笑, 一人一句又講係電話時間啦! 真係一路有電話係到响.
望向呀然係到改釣組??? Ken呀麒話之前佢望向對面海面情況見佢改釣組大家就開始留意佢, 鈎蝦落絲等幾秒中啦! 攞撈基啊! 上來係條百花 3.7kg(多過六斤一兩).
大家上完就開心說笑, 話雖然鱸唔計大魚獎, 但都話我地唔要大魚獎要上佢條魚, 呀然又鈎蝦落絲同想回一回氣. 可惜不到一分鐘又中魚, 今次呀然話應該係佢啦! 你還想甩都走到唔甩啦! 上來係真係佢, 我等你等得真辛苦! 紅鮋大約0.9kg(有一斤半).

之後阿然話大家都來試一試, 讓位俾我哋去試釣. 最後呀麒成功上咗條……火點.

好啦! 回岸時間到華德之前已經同其他釣友釣咗十幾個鍾辛苦你過來啦.
大家釣完魚係時候同漁獲影相留念
過重

紅鱸然-得到大魚獎





其他漁獲


總魚獲: 大約二十斤.

放生細鱗影片

感謝各位觀賞! 後會有期.

沒有留言:

張貼留言